Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2022

ΟΙΚΟΓΕΝΙΑΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

Ο Μπάρμας μου ο Γιώργης ο αδερφός της μάνας μου, ηταν χωροφύλακας στη Σπάρτη. Εκεί βρήκε τη γυναίκα του παντευτηκε έκαμε τα παιδιά του και αφησε τα κοκαλάκια του. Ητανε καρπερός και έκαμε 6 παιδιά. Τα 5 πήγαν στη Αμερική (4 καναδά και 1 στις ΗΠΑ), ενας γιός έμεινε μαζί του στη Σπάρτη.Όλοι τους έκανα παιδιά που κιαυτά έμειναν εκεί που ήταν οι πατεράδες τους. Τη θύμηση του μπάρμπα Γιώργη εφερε ενα τηλεφώημα του ανηψιού μου Μανώλη του μπουζουκλή (Δημήτρη Κοκολάκη) που μου ειπε ότι μια εγγονή του μπάρμπα Γιώργη, του έστηλε μηνυμα μέσω facebook. Την βρήκα και εγώ και πιάσαμε αλληλογραφία μέσω του fb. Ετσι ξαναθημήθηκα τον μπάρμπα Γιώργη και τις συναντήσεις με τα παιδιά του. Τον θυμάμαι που ερχόταν τα καλοκαίρια στο χωριό οταν ήμουν μικρός και έμενε ένα μήνα στο πατρικό σπίτι που ήταν απέναντυ από το δικό μας,μαζί με τις ανυπανδρες αδερφές του. Μάλιστα είχε τη συνήθεια να κοιμάται στη ταράτσα του πατρικού.Κάποιο βράδυ που ειχε ξαπλώσει πιο νωρίς γιατι ειχαν κάνει ποδαρόδρομο στα χωράφια με τον ξάδερφό του τον Χαρίλαο και ήταν κουρασμένος, έβλεπε στον υπνο του οτι μπήκαν κλέφτες στο σπίτι και έβαλε τις φωνες.Κλέφτες, κλέφτες πιάστε τους.Το άκουσαν οι γείτονες και έτρεξαν να δούν τι συμβαίνει. Ηρθε και ο Χαρίλαος και βγήκαν στη ταράτσα με τις αδερφές του, αλλά αυτός κοιμόταν του καλού καιρού. Γιατι μωρέ φωνάζεις για κλέφτες του λέει ο Χαρίλαος. Εεε λέει ο μπάρμπας αγουροξυπνημένος, έβλεπα όνειρο, πως ήρθανε κλέφτες.Καλά πότε πρόλαβες και κοιμίθηκες κιειδες και όνειρο. Εεε ήμουνα κουρασμένος και με πήρε ο υπνος αμέσως, απολογήθηκε ο μπάρμπας. Να πας στον πατερ Ευτύχιο να σου διάβάσει, του πρότεινε η αδερφή του Καδιανή, να μη φωνάζεις στον υπνο σου. Ο Χαρίλαος έβαλε τα γέλια μαζί με τον μπάρμπα μου. Αυτό το περιστατικό θυμάμαι μόνο από τον μπάρμπα Γιώργη. Από τα παιδιά του γνώρισα μερικά. Πρώτα ήρθε η Μαρία με την οικογένεια της στη Κρήτη και την συνάντησα στα Χανιά.Μετά πήγα στη Σπάρτη και βρήκα τον Κωστή. Μετά στα Φωνεϊτικα στη Ηλείας και βρήκα τον Παναγιώτη. Και τέλος πήγα στην Αθήνα και βρήκα τον Ηλία που λίγο μετά ήρθε στα Χανιά και έκατσε μερικές μέρες στο σπίτι μου. Μερικά Χρόνια πιό πρώτα ειχε πάει στις Λίμνες ο Ανδρέας που ήταν τότε Αμερική και βρήκε την Μάνα μου, αλλάεγώ δεν τον συνάντησα γιατί ήμουν μετάθεση στη Σαντορίνη. Ετσα ειναι η ζωή κάνεις πολλά κοπέλια και πέρνουνε τα διάποντα και στο τέλος καταντάς μοναχός σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου