Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΣΗΦΟΓΙΩΡΓΕΝΑΣ (Συνεχεια)


Ενα Σαββατο βραδυ μια Κυριακη πρωι
παω να σεργιανισω κατω στην οβριακη
Βρισκω μια οβραιοπουλα που βγανε τα κουμπια για να λουστει

Χωρις να της μιλησω χωρις να της το πω
μου λεει εκεινη εμενα, καλως τον αγαπω
Αν θελεις οβραιοπουλα να γινεις χριστιανη
και να μεταγυρισεις στη πιστη την καλη
Να λουζεσαι Σαββατο ν'αλλαζεις Κυριακη
και να μεταλαβαινεις το Πασχα και Λαμπρη
Μα θα το πω της μανας μου, κι μανα μου οτι πει
και τοτε σα ρωμιακι σου δινω απιλογη
Μανα μου ενα ρωμιακι που με παρακαλει
για να μεταγυρισω στη πιστη τη καλη
Να λουζομαι Σαββατο, ν'αλλαζω Κυριακη
και να μεταλαβαινω Πασχα και Λαμπρη
Κορη μου δε λυπασαι τ'αδερφια σου τα δυο
και μενα να μ'αφησεις σ'ενα βαρυ καημο;
Μανα δεν τα λυπουμαι τ'αδερφια μου τα δυο
και σενα θα σ'αφησω σ'ενα βαρυ καημο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου